Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja 
Pogoji poslovanja spletne trgovine ozemalniki.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), splošnih zakonitosti elektronskega poslovanja in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Informacije o upravljalcu spletne trgovine ozemalniki.si:
Podjetje SIMC d.o.o., Šuceva ulica 23, 4000 Kranj
Matična številka: 2091232
Davčna številka: SI 12191329
TRR SI56 0312 6100 0846 669 (SKB d.d.)
Zavezanec za DDV
e-pošta: info@ozemalniki.si
Splošni pogoji poslovanja določajo razmerje med kupcem in prodajalcem in veljajo za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine ali telefonsko. Vse določbe so zavezujoče in veljajo do preklica ali spremembe.
Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate.


Dostopnost informacij
V kolikor niste prepričani, da splošne pogoje razumete v celoti ali imate kakršnakoli vprašanja, smo vam dolžni zagotoviti dostopnost sledečih informacij:
- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki omogočajo komunikacijo z upravljalcem spletne trgovine,
- bistvene značilnosti blaga (opis, cena, sestava, uporaba, opozorila) 
- pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
- jasen in nedvoumen prikaz cen izdelkov (razvidnost davkov in stroškov dostave)
- načini plačila in dostave izdelkov,
- časovna veljavnost nakupa/ponudbe,
- pogoji in roki za odstop od nakupa/pogodbe ter morebitni povezani stroški z vračilom izdelka
- postopek uveljavljanja garancije in pritožbe
 
Ponudba izdelkov, cene in ažurnost podatkov 
 Ponudba in cene izdelkov v spletni trgovini ozemalniki.si se lahko prilagajajo in spreminjajo pogosto, predvsem zaradi narave spletne prodaje. Ponudnik si prizadeva k točnosti in ažurnosti podatkov, vendar niso izključene napake v opisu, ceni ali dobavljivosti izdelkov. Ponudnik je dolžan kupcu zagotoviti nakup po ponujenih pogojih, v primeru, da pride do sprememb pri sami obdelavi naročila, pa si ponudnik prizadeva najti najboljšo rešitev za kupca.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.
 
Se ne morete odločiti kateri produkt izbrati?
Kontaktirajte nas (po telefonu, osebno, preko elektronske pošte) in z veseljem vam bomo pomagali. Imamo več kot dovolj izkušenj, da znamo in zmoremo kupca usmeriti pravilno. Le tako lahko dobi pravi produkt za svoje potrebe.  Pri nas v trgovini pa stranka lahko vidi tudi delovanje samih aparatov. Vedno poskrbimo, da je stranka »servisirana« z dovolj informacijami, da se lahko odloči čim bolj pravilno.

Naša dodana vrednost
Imamo veliko znanja, dolgoletne izkušnje, predvsem pa tisto človeško noto, ki je pomembna, da lahko razumeš želje in potrebe vsakega posameznika. Biti samo prodajalec enostavno ni dovolj. Treba je delati s srcem in v svojem poslu narediti tudi čim več dobrega za sočloveka. Stranke »opremimo« z ogromno pomembnimi informacijami, ki jim v življenju še kako prav pridejo. Zmerimo jim tudi pH urina, da preverimo zakisanost organizma. Preverimo lahko tudi koliko ppm-ov (nasičenost oz. električna prevodnost) vsebuje njihova voda, ki jo vsakodnevno uživajo (iz pipe ali kupljena). Znamo poslušati, razumeti in svetovati.

Kako naročim artikel?
Želeni izdelek lahko naročite na naslednje načine:  
- Po telefonu (059/021517, 031/638-300, 031/674-412)
- Po elektronski pošti (info@ozemalniki.si)
- Preko spletne trgovine


Postopek nakupa preko spletne trgovine   
- V spletni trgovini ozemalniki.si lahko nakupujete 24 ur na dan in to skozi celo leto.
- Nakup izdelkov je omogočen  registriranim, uporabnikom, ki lahko preko spletne košarice opravijo nakup izdelkov. V nakupni košarici so navedeni vsi izbrani izdelki, količine, cene, morebitni popusti,  in končna skupna vrednost nakupa. Na voljo je tudi okence za vnos kode za popust.
- Kliknete na želeni artikel in pritisnete gumb: Dodaj v voziček. Če želite izbrati še kakšen drug artikel kliknete na Nadaljuj z nakupom in izberete željeno.
- Nakup zaključite s klikom na blagajno
- Izpolnite podatke o dostavi, naslov za račun     
- Izberete način plačila – po povzetju ali po predračunu. .
- Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »Kupi zdaj« na koncu povzetka nakupa.
- Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času.    
Spodaj v dokumentu imate skozi ves postopek vedno na voljo dve opciji:
Prekliči in Preglej naročilo
Poleg tega vas program sprotno obvesti, če ste kaj pozabili ali napačno izpolnili.  Zato ste lahko brez skrbi in sproščeno nakupujete. 
 
Realizacija naročila 
1. Sprejem naročila
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in pošlje kupcu elektronsko sporočilo z naslovom »Potrdilo naročila«. Od tega trenutka postanejo vsi pogoji nakupa zavezujoči ponudnika in kupca.
2. Potrditev naročila
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.  Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Odprema blaga 
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca.
Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

Načini plačila
- Predračun
- S plačilnimi karticami
- Po povzetju
* Plačilo na 2 ali 3 obroke preko našega podjetja – SIMC financiranje (stranka mora predložiti osebni dokument, davčno številko, podpisati izjavo). Ta oblika financiranja velja samo za fizične osebe in samo za nakup gospodinjskih aparatov. Minimalni znesek naročila mora biti 250,00 €. V tem primeru velja samo polovični prednaročniški ali akcijski popust.
- Plačilo na obroke s kreditnimi karticami preko POS terminala (Mastercard, Visa, Karanta, American Express, Diners Club)
* Plačilo z Diners in American Express kartico na 6 obrokov in polovični akcijski ali prednaročniški popust ali na 12 obrokov brez popusta.
* Plačilo z Mastercard, Viso, Karanto do 24 obrokov. V tem primeru velja samo polovični prednaročniški ali akcijski popust.


Dostava:
- Prevzem pri nas
- Dostava DPD, GLS, Pošta Slovenije
Če ob poskusu dostave kupec ni dosegljiv, bo dostavljavec dostavne službe pustil pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. V primeru, da naročenega blaga, kljub pisnemu obvestilu, ki ga na kraju prevzema pošiljke pusti dostavljavec dostavne službe, kupec ne prevzame, ob ponovnem naročilu kupec v celoti krije stroške dostavljanja. Stroški ponovnega pošiljanja se na dan pošiljanja obračunajo po veljavnem ceniku dostavne službe, pri čemer minimalni znesek ponovnega pošiljanja znaša 5,00 EUR (z DDV).
Za naročila nad 100,00 € je dostava za vas brezplačna
Stroški dostave (za nakup pod 100,00 €):
- V primeru plačila po predračunu 2,44 €
- V primeru plačila po povzetju 4,88 €


Dobavni rok
Po potrditvi elektronskega obvestila kupcu, gre naročilo v primeru plačila po povzetju takoj v obdelavo, oziroma pri izbiri plačila po predračunu, takoj po prilivu denarja na naš transakcijski račun.
Naročeno blago odpošljemo v roku enega do treh delovnih dni, razen, ko izdelka ni na zalogi. V primeru prednaročniške akcije je dobavni rok 1-3 mesece. O tem vas bomo po elektronski pošti tudi obvestili in navedli pričakovani datum odpreme. Lahko pa nas tudi kontaktirate in vam bomo sporočili predviden datum odpreme.
Če blaga ni na zalogi in gre za EU proizvajalca (gostinska oprema) je dobavni rok 14-21 dni od dneva potrditve. Če blaga ni na zalogi in gre za proizvajalca iz Amerike, Koreje.. (gospodinjski aparati - sokovniki, destilatorji) je običajno dobavni rok 3 mesece. Dobava teh artiklov je trenutno predvidena v mesecu decembru 2017!


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe 
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@ozemalniki.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
- Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: SIMC d.o.o., Šuceva ulica 23, 4000 Kranj.  Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
- Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
- Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
- Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.


Pravica do odstopa od izvedbe naročila
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov ni na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.


Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, oziroma do roka uporabe.
 
Varovanje podatkov
Osebne podatke uporabnikov trgovine ozemalniki.si hranimo in z njimi ravnamo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih ne posredujemo tretjim osebam brez vašega predhodnega pisnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike ter neposrednega trženja. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za pošiljanje novic o ponudbi in drugih oglasnih sporočil.


Pritožbe in spori
Podjetje SIMC d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudimo izpolnjevati svoje dolžnosti in imeti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.  
Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova na info@ozemalniki.si.  Postopek obravnave pritožbe je zaupen. SIMC d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
SIMC d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SIMC d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.